بخشدار مرکزی هیرمند با تاکید بر شتاب در بهسازی و آسفالت معابر روستایی این بخش گفت: آسفالت معابر سه روستای بخش مرکزی با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

زینب علم اظهار کرد: گرامیداشت هفته دولت در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان، آسفالت معابر روستا‌های آل گرگ، پکک حاج حیدر و شغالک از توابع بخش مرکزی شهرستان هیرمند به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا در تمامی روستا‌هایی که سطوح آماده آسفالت را دارند، بزودی عملیات آسفالت اجرا شود، افزود: روستا‌های جهانتیغ، دهنومیلک، نظر گرگیج و خروط نیز در نوبت بعدی آسفالت هستند.

بخشدار مرکزی شهرستان هیرمند بیان کرد: تمامی این اقدامات در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم است و خوشبختانه طرح‌های عمران روستایی در بخش مرکزی با اولویت مناطق کم برخوردار شتاب خوبی دارد.

وی با تاکید بر اینکه با جدیت و پیگیری فرماندار و مسوولان این شهرستان در جذب قیر و آسفالت برای معابر روستایی توفیقات خوبی تاکنون به دست آمده است، گفت: بدون شک راه و جاده‌سازی باعث آبادانی، اشتغال‌زایی، ماندگاری و دلبستگی مردم روستا‌ها به زادگاهشان خواهد شد.

علم تسریع در روند تکمیل طرح‌های عمرانی پیرامون اهداف مهم دولت چهاردهم و همچنین عمران، آبادانی، تامین نیاز‌های شهروندان و مرتفع نمودن مشکلات آنان، با اتخاذ تدابیر را ضروری دانست.

وی ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همکاری فرماندار و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان هیرمند، شاهد اجرای طرح‌های مهم در زمینه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و ورزشی در بخش مرکزی باشیم.

بخشدار مرکزی شهرستان هیرمند بیان کرد: بدون شک با تکمیل طرح‌های بهبود کیفیت معابر روستایی، علاوه بر افزایش سطح رفاه عمومی، از به خطر افتادن جان و اتلاف مال روستانشینان نیز جلوگیری می‌شود.

برچسب ها: هفته دولت ، بخشداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار