بخشدار مرکزی بیرجند گفت: ۴۱ طرح در روستا‌های بیرجند به همت دهیاری‌ها افتتاح می‌شود.

اکبری بخشدار مرکزی بیرجند گفت: ۴۱ طرح با اعتبار ۱۰۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به همت دهیاری‌های بخش مرکزی شهرستان بیرجند در هفته دولت افتتاح می‌شود.

او افزود: این طرح‌ها شامل ۱۳ طرح جدول کشی معابر، ۱۰ طرح زیرسازی معابر، ۱۴ طرح سنگ فرش و جداره سازی، ۲ طرح احداث فضای سبز و فضای ورزشی، یک طرح احداث دیوار حائل و یک طرح بهسازی اماکن عمومی است.

اکبری بیان کرد: با افتتاح این طرح‌ها پنج هزار و ۶۷۸ خانوار روستایی با جمعیت بیش از ۲۰ هزار نفر از مزایا و خدمات آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

بخشدار مرکزی بیرجند با بیان اینکه امروز فاصله میان دولت و مردم کاهش یافته است اظهار کرد: همزمان با هفته دولت میز خدمت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه تأکیدات دولت و رئیس جمهور در خدمت رسانی به مردم در روستا‌های بخش مرکزی برپا خواهد شد.

او با تأکید بر اینکه باید قدر پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را بدانیم و موفقیت‌ها را به نسل جوان یادآور شد، عنوان کرد: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی و همه توان پای کار است.

اکبری با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در انعکاس عملکرد نظام و خدمات دولت بسیار حائز اهمیت است گفت: اصحاب رسانه می‌توانند با تشریح عملکرد دستگاه‌های اجرایی در روستاها، خدمات نظام را به بهترین نحو که برای روستائیان قابل لمس باشد، ارائه کنند.

برچسب ها: هفته دولت ، بخشداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.