مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک یک‌هزار و ۳۴۸ کلاس درس در قالب ۲۵۹ پروژه در این استان در حال ساخت است.

میثم لک زائی با قدردانی از حضور پررنگ و اثربخش خیران مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان گفت: با تمام تلاش به دنبال تغییر وضعیت موجود به وضعیت مطلوب هستیم و با اراده فراگیر و گسترده‌ای که از سوی مسوولان و مردم و همه خیرخواهان وجود داشته، سرانه فضای آموزشی استان از ۳.۳ به ۳.۸ ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: همچنین به همت خیران و کمک‌های مردمی حدود ۶۰۰ فضای آموزشی در سال ۱۴۰۲ تعمیر و مرمت شد و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود ۵۵۰ مدرسه دیگر در این طرح قرار گیرند.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: از مهر ۱۴۰۲ تا مهر ۱۴۰۳ یک‌هزار و ۴۶۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان شده و ۴۴ هزار نفر دانش آموز از فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند شدند.

وی در خصوص هنرستان‌ها و شبانه روزی‌ها نیز افزود: ۳۰۷ کلاس درس همسو با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و فراگیری حرفه و گسترش عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است.

لک زایی ادامه داد: هم اینک ۳۵ سالن‌های ورزشی و استخر‌های در دست ساخت داریم که بهره برداری از آنها کمک قابل توجهی به توسعه ورزش در بین دانش آموزان استان می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار