فرماندار سرباز گفت: ۳۹۰ پروژه عمرانی، کشاورزی، اشتغالزایی، تولیدی و خدماتی با اعتباری بیش از سه هزار و ۳۱۷ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرامرز دانش  اظهارکرد: هفته دولت، یادآور تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه دولتمردانی است که در راه خدمت به مردم و کشور، جان خود را فدا کرده‌اند، این هفته فرصتی برای تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و تقویت پیوند میان دولت و ملت است.

وی افزود: در بخش کیشکور ۶ پروژه با اعتباری بیش از ۱۰۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که سبب شده تا بخشی از مشکلات پیش رو حل شود.

فرماندار سرباز گفت: پروژه آبرسانی روستای آپاتان با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال، سه پروژه آموزشی با پنج کلاس درس با اعتباری بیش از ۵۹ میلیارد ریال، هشت پروژه بهسازی معابر با متراژ ۶ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال در بخش کیشکور افتتاح شد.

وی ادامه داد: افتتاح پروژه توسعه و اصلاح شبکه برق و نصب ترانس روستای ششکیدر با اعتباری بیش از چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و افتتاح پروژه استخر پرورش ماهی و ذخیره آب روستای دندار با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های گرامیداشت هفته دولت در بخش کیشکور بود.

دانش بازدید از پروژه‌های تعریض و بهسازی معابر کوچه باغ روستای حاجی آباد، احداث سیل بند حفاظتی روستای حاجی آباد، مجتمع آموزشی و خوابگاهی روستای حاجی آباد، بازدید از پروژه برق روستای فاقد برق دندار و غبارروبی مزار شهدای روستای حاجی آباد را از دیگر ویژه برنامه‌ها عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه ایام هفته دولت امسال روز‌های مبارکی است که مصادف با اربعین حسینی بود، خاطرنشان کرد: این روز‌ها زمانی ارزشمند برای همه ارکان دولت و خادمان ملت است تا با الگوگیری از ویژگی‌های انسانی، اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم و تقویت همه جانبه وحدت و همدلی و نیز بهره گیری از مشارکت مردم در برنامه‌های کلان و اساسی کشور، در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» تلاش و مجاهدت کرده و اجرای دقیق سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دستور کار خویش قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار