مدیر کل راه وشهرسازی استان سیستان و بلوچستان از بهره برداری از پل بزرگ روگذر باند دوم محور زاهدان- خاش با راه آهن در چند روز آینده خبر داد.

عطاء اله اکبری  در بازدید از مراحل پایانی پل بزرگ روگذر راه آهن در محور زاهدان- خاش گفت: تاکنون برای ساخت این پل بطول ۲۲ متر و عرض ۱۳ متر با رمپ‌های اطراف آن به طول یک کیلومتر حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی تاکید کرد: این اداره کل در سه سال اخیر در قالب یک برنامه مشخص دوبانده کردن تمام ورودی وخروجی‌ها به مرکز استان را با هدف کاهش تلفات جاده‌ای و توسعه استان در دستور کار قرار داده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا در حال حاضر ورودی وخروجی‌های مرکز استان به سمت میرجاوه، خاش، بم، زابل و بیرجند از ۲۵ کیلومتر به بالا بصورت بزرگراه است و بطور خاص محور کمربندی غربی زاهدان هم بصورت دوبانده عملکرد خود را در کاهش تصادفات اثبات کرده است.

اکبری با بیان اینکه در محور زاهدان -خاش ساخت بزرگراه تنها در قطعه یک آن بطول ۲۰ کیلومتر به عهده این اداره بود و مابقی ساخت باند دوم در این مسیر توسط شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های کشور درحال انجام است، افزود: تاکنون ۱۹ کیلومتر این محور تا قطار قنجک بصورت دوبانده به بهره برداری رسیده است و تا چند روز آینده با تکمیل این پل بزرگ ترافیک بر روی ۲۰کیلومتر بصورت کامل برقرار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش این اداره کل بر تکمیل شبکه بزرگراهی استان است و در این مسیر زمان را از دست نخواهد داد بطوری که امسال شاهد اتفاقات خوبی در حوزه تکمیل شبکه بزرگراهی شهر‌های تحت پوشش این مجموعه خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار