معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: در مرکز ارائه خدمات مشاوره خانواده در شهرداری قم خدمات مشاوره ای با هزینه بسیار کم به شهروندان ارائه می‌شود.

مجید محمد رضاخانی،معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم  اظهار کرد: در کنار فعالیت‌های عمرانی و خدمات شهری، مجموعه مدیریت شهری توجه ‏ویژه به موضوع بهداشت و سلامت خانواده و شهروندان دارد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ما در حوزه خانواده راه اندازی یک مرکز مشاوره با رویکرد مشاوره به همکاران و شهروندان در مسیر پیشگیری از عوامل مخل نشاط اجتماعی و تقویت بنیان خانواده است که با پیگیری‌های که صورت گرفت ‏مرکز ارائه خدمات مشاوره در درمانگاه شهرداری قم راه اندازی شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره با هزینه بسیار کم برای استفاده عموم شهروندان و کارکنان شهرداری قم، شناسایی چالش‌های اجتماعی، ارتقا سطح آگاهی و سلامت شهروندان، دسترسی به خدمات سلامت روان در راستای صیانت از خانواده و ‏پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آشنایی با حقوق و وظایف شهروندی، آموزش در زمینه بهداشت و سلامت خانواده از شاخص‌ترین رویکرد‌های این مرکز مشاوره است. ‎ ‎

محمد رضاخانی‬ با اشاره به ظرفیت‌های مرکز در خصوص ارائه مشاوره در زمینه‌های توسعه فردی، ازدواج و فرزندآوری، سبک زندگی، ‏رفتار سازمانی، کودک و نوجوان و آسیب‌های اجتماعی، ‬ گفت: امید است با ارائه خدمات مطلوب با اهداف مشخص ‏شده بتوانیم گام مؤثری در حوزه سلامت روان که پشتوانه اصلی جامعه است، برداریم. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار