شهردار قم به همراه مدیران شهری از قرارگاه اربعین استان در امامزاده جمال‌الدین (ع) بازدید کرد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز به همراه مهدی اصفهانیان‌مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری، سید رضا حسینی مدیر منطقه ۲، سید محمد موسوی‌منش سرپرست سازمان فرهنگی، مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات شهرداری قم و مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان از موکب امامزاده شاه جمال‌الدین (ع) قرارگاه اربعین استان بازدید کردند.

شهردار قم در جریان این بازدید در جریان روند اجرایی خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفته و از بخش‌های مختلف این موکب، بازدید کرد و گفت: ایجاد فرصت خدمت‌رسانی به زائران کربلا و اربعین، یک لطف الهی برای تمام خادمان است.

وی افزود: نیت تشکیل یک موکب بسیار مهم است و همه اینها که با هدف خدمت به زائران امام حسین (ع) برقرار می‌شود عبادت محسوب خواهد شد.

شهردار قم با اشاره به برنامه‌ریزی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی توسط گروه‌های مردمی و مدیریت شهری از ماه‌ها پیش اضافه کرد: پیش از برپایی موکب چند ماه دوستان درگیر هستند و بعد نیز برای جمع‌آوری موکب همه باید تلاش کنند و همه این تلاش‌ها به عشق زائران و دوستداران امام حسین (ع) صورت می‌گیرد.

سقائیان‌نژاد تأکید کرد: همه آرزومند کربلا هستند، اما کربلا اینجا نیز می‌تواند باشد و تلاش‌ها در واقع زمینه‌ساز حرکت زوار امام حسین (ع) است؛ در روایت نیز آمده است کسانی که برای خدمت به زائران تلاش کنند مانند زوار محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: وقتی نیت خالص باشد می‌توان با وحدت و همدلی همه خدمات را به هم گره زد و با هماهنگی نسبت به خدمت‌رسانی اقدام کرد تا خدمتی شایسته شهر قم و زائران اربعین شکل بگیرد.

بازدید شهردار قم از موکب امامزاده شاه جمال‌الدین (ع)

در این بازدید، مهدی قربانی کرم مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین استان قم، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌ها ارائه کرد و گفت: همه نهاد‌های مختلف در استان به خصوص مجموعه مدیریت شهری برای آماده‌سازی و زیرساخت قرارگاه مردمی اربعین کمک کردند و فضایی که وجود دارد تا زائران بدون دغدغه خدمات خوب، با کیفیت و بی‌منت دریافت کنند محصول تلاش این عزیزان است.

برچسب ها: اربعین ، شهرداری قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار