مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: ۹۰ درصد دانش آموزان قم در مدارس ثبت نام کرده‌اند و مابقی دانش آموزان به علت جا به جایی محل سکونتشان و موارد خاص موفق به ثبت نام نشده‌اند.

علیرضا رحیمی  با گرامیداشت یاد خاطره شهیدان والامقام رجایی، بهشتی و آیت الله رئیسی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید بتوانند جهاد تبیین را به معنای واقعی انجام دهند

مدیرکل آموزش پرورش استان قم ادامه داد: روابط عمومی‌ها می‌توانند موجب توسعه و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف دستگاه بشوند.

رحیمی بیان کرد: روابط عمومی پل ارتباط بین مردم و مسئولان است و در این راستا دو وظیفه مهم دارد؛ اول اینکه باید دستاورد‌های سیستم را از راه‌های مختلف در بین مخاطبان انعکاس دهند و دوم اینکه باید انتظارات مردم را به مدیر دستگاه انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹۰ درصد دانش آموزان استان قم در مدارس ثبت نام کرده‌اند تصریح کرد: مابقی دانش آموزان به علت جا به جایی محل سکونتشان و موارد خاص موفق به ثبت نام نشده‌اند، لذا هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش قم بر تشکیل کارگروه رسانه‌ای با همکاری خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها به کمک رسانه‌ها تمام تلاش خود را در جهت آماده سازی کامل برای آغاز سال تحصیلی انجام دهند.

رحیمی با اشاره به شاداب سازی و بهسازی ۲۵۰ مدرسه کم برخوردار در طرح شهید عجمیان، خاطرنشان کرد: به تصویر کشیدن اقدامات جهادی از معلمان و مدیران در مدارس در جهت ایجاد رغبت و تشویق معلمان ضرورت دارد.

منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار