سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: تعداد پرواز‌های فوق العاده برای بازگشت زائران اربعین را تا ۹ شهریورماه افزایش خواهیم داد.

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امسال هم همانند سال‌های گذشته نمی‌گذاریم که هیچ زائری در کشور عراق و در فرودگاه نجف باقی بماند و به تمامی نیاز‌های زائران پاسخ خواهیم داد، گفت: همزمان با توجه به نیاز زائران و در صورت درخواست شرکت‌های هواپیمایی، سازمان هواپیمایی مجوز پرواز‌های فوق العاده برای نجف و بغداد را صادر می‌کند و تا ۹ شهریورماه و تا آخرین روز پایان عملیات اربعین، پرواز‌های فوق العاده و برنامه‌ای به نجف و بغداد خواهیم داشت.

وی گفت: از ابتدای عملیات پروازی اربعین امسال تا پنجم شهریورماه تعداد ۴۳۰ هزار و ۹۱ مسافر با ۳۳۶۲ پرواز جابه‌جا شده‌اند که از این تعداد، ۱۸۷ هزار و ۹۱۹ مسافر با ۱۳۱۹ پرواز مربوط به فرودگاه امام خمینی (ره) است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه تعداد مسافر و تعداد پرواز‌های فوق العاده اربعین در خطوط داخلی به سمت مرز‌های خروجی همچنان برقرار است، گفت: در بازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۵ شهریورماه از فرودگاه‌های کرمانشاه، ایلام، اهواز، سنندج و آبادان تعداد ۹۶۲۴۰ زائر با ۹۶۶ پرواز جابه‌جا شده‌اند.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار