منابع خبری گزارش دادند که همزمان با نشست رؤسای ستاد‌های مشترک ارتش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، نیرو‌های مقاومت لبنان حملات گسترده پهپادی و موشکی به شمال مناطق اشغالی انجام دادند.

منابع خبری شامگاه امروز دوشنبه از حملات ترکیبی حزب الله لبنان با شلیک موشک و پهپاد به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
 رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که این حملات همزمان با نشست رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل «هرتزی هالوی» با همتای آمریکایی وی «چارلز براون» صورت گرفته است.

پس از حملات سنگین موشکی و پهپادی حزب الله به عمق فلسطین اشغالی که روز گذشته انجام شد، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل امروز مدعی شد: مأموریت امروز ما بازگرداندن ساکنان شمال به منازلشان در امنیت کامل و در سریع‌ترین زمان ممکن است.

شبکه ۱۴ اسرائیل هم خبر هم مدعی شد که دو پهپاد متعلق به حزب الله در منطقه الجلیل الاعلی سرنگون شده و هیچگونه آسیبی به افرادی که در آن منطقه حاضر بوده‌اند وارد نشده است. صهیونیست‌ها معمولا به محض اینکه پهپاد‌های حزب الله به مواضع نظامی شهرک‌های آنان اصابت می‌کنند، مدعی انفجار این پهپاد‌ها می‌شوند.

روزنامه معاریو اذعان کرد که در جریان حملات حزب الله به منطقه الجلیل غربی ۲۰ موشک از لبنان شلیک شده است. این در حالیست که در این حملات، صدای آژیر خطر در چندین شهرک از جمله هانیتا در الجلیل غربی شنیده شده است.

برخی از منابع از شنیده شدن صدای چندین انفجار در این مناطق خبر دادند که ناشی از اصابت موشک‌ها یا پهپاد‌ها به این مناطق است. به گفته منابع لبنانی، نیرو‌های مقاومت لبنان حملات فشرده را در طول مرز‌ها از منطقه الجلیل الاعلی تا الجلیل غربی انجام داده‌اند.
 
روز گذشته مسئولان صهیونیستی مدعی شده بودند که در جریان «حملات پیش‌دستانه» موفق شده‌اند بخش زیادی از توانمندی‌های موشکی حزب الله را از بین ببرند. خبرنگار شبکه ۱۳ اسرائیل، ضمن به سخره گرفتن این ادعا‌ها گفت: «حمله پیش‌دستانه؟ ما به وضعیت عادی بازگشته‌ایم؛ یعنی آژیر‌های خطر در الجلیل غربی».

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار