رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: از یک دستگاه کامیون که اقدام به حمل سوخت قاچاق به صورت جاساز می‌کردند ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سرهنگ مجتبی محمدی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او گفت:با هماهنگی مقام قضایی کامیون متوقف و در بررسی از آن مشخص شد خودروی فوق حامل ۱۴ هزار لیترفراورده نفتی از نوع گازوئیل است که در مورد آن توسط راننده هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون موصوف توقیف و مقدار ۱۴ هزار لیترسوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوز‌های لازم به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف و ۱ نفر دستگیر که پرونده آن در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: یک دستگاه کامیون حامل ۵۰ هزارقلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توقیف شد.

رضا زارعی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه کامیون که در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

او گفت: در همین راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی کامیون مذکور متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد ازتخلیه کالا‌های موجود در آن تعداد ۵۰ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی که به صورت جاساز زیر جعبه‌های کندوی عسل قرار گرفته شده بود به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

او گفت: دراین خصوص یک نفر دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.