رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان از وصول جریمه سه میلیارد و ۳۰۳ میلیونی جایگاه دار سوخت در این شهرستان خبر داد.

قاسم بازدار گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تویسرکان به پرونده فروش سوخت یک جایگاه دار خارج از ضوابط تعیینی دولت و مشمول قانون قاچاق کالا و ارز به میزان پنج هزار و ۹۱۷ لیتر نفت گاز به ارزش یک میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

بازدار گفت: همچنین شعبه در خصوص اقدام به فروش سوخت به ازای ضبط کالا، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال و در مجموع به پرداخت سه میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی تویسرکان گفت: واحد اجرای احکام تعزیرات حکومتی تویسرکان پس از وصول پرونده اقدام به وصول جریمه سه میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریالی کرد.

بازدار گفت: با گزارش بازرسان شرکت نفت تویسرکان پیرامون فروش سوخت خارج از ضوابط تعیینی دولت در یک جایگاه سوخت، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار