تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری اجرای نمایش مشک‌های خالی را به مناسبت اربعین حسینی آغاز کرده است و تا ششم شهریور در مناطق مختلف استان همدان ادامه دارد.

معصومه ابراهیمی هژیر گفت: این گروه نمایشی به مناسبت ایام سوگواری اربعین حسینی امروز با حضور در تپه مصلی سامن شهرستان ملایر ساعت ۱۷.۳۰ به اجرای برنامه می‌پردازد. او افزود: تماشاخانه تریلی سیار استان عصر فردا یکشنبه نیز در محل پارک اعتمادیه شهر همدان ساعت ۱۷ و پس از آن در ساعت ۲۰ در پارک پردیسان این شهر با نمایش مشک‌های خالی همراه با اجرای برنامه‌های قرآنی و قصه گویی میهمان کودکان و نوجوانان همدانی خواهد بود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان گفت: این گروه نمایشی از روز دوم شهریور در شهر شیرین سو موکب شهدای گمنام ساعت ۱۰ صبح فعالیت خود را آغاز کرد. گروه نمایش مشک‌های خالی به کارگردانی زهرا مریدی و گروه عروسک گردانی و صدا پیشگی آرزو صدری، زهره قاسمی، نرگس صفامنش، فرهاد تفرشی، مقصود باقرلویی بخشی از واقعه کربلا را در مناطق مختلف استان همدان روایتگری می‌کند.

مشک‌های خالی برای کودکان و نوجوانان روایت شهادت نوجوان ۱۳ ساله واقعه عاشورا، حضرت قاسم و شهادت طفل ۶ ماهه کربلا حضرت علی اصغر (ع) را به تصویر می‌کشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.