مدیر روابط عمومی دهکده تفریحی، توریستی گنج نامه همدان گفت: تعمیرات فصلی دلیل تعطیلی تله کابین گنج نامه است.

 مونا معیاری  اظهار کرد: تعمیرات خط تله کابین اعم از کابل، پایه‌ها، قرقره و کابین‌ها در هر فصل انجام می‌شود و هم اکنون نیز گروه فنی دهکده در حال تعویض کابل هستند.

وی اضافه کرد: استانداردسازی تجهیزات دهکده همواره رویکرد اصلی مدیریت بوده و براین اساس هر فصل از سال نسبت به بهسازی، نوسازی و تعمیرات مورد نیاز دستگاه‌ها اقدام می‌کنیم.

خط تله کابین تا اطلاع ثانوی غیرفعال است

معیاری ادامه داد: خط تله کابین تا اطلاع ثانوی غیرفعال است اما شهروندان و مسافران می‌توانند همانند روزهای گذشته از سایر امکانات تفریحی و توریستی همچون سورتمه ریلی و غار اکواریوم استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: به محض تعویض کابل و تعمیرات لازم، بازرسان استانداردهای لازم را مورد بررسی قرار می‌دهند و سپس به مدار فعالیت بازخواهد گشت.

  تله کابین گنج نامه همدان یکی از سازه‌های منحصر به فرد در غرب کشور با طول خط رفت و برگشت سه هزار و ۴۰۰ متر و ارتفاع حداقل یک هزار و ۹۰۰ و حداکثر ۲ هزار و ۸۰۰ متر از سطح دریا است، که فرآیند ساخت آن در سال ۱۳۸۰ توسط مهندسان آلمانی آغاز شد و در سال ۱۳۸۷ به بهره برداری رسید.

مبدا تله کابین، گنج نامه و مقصد آن دشت میشان است و زمان رفت و برگشت بین هفت تا ۱۵ دقیقه به طول می‌انجامد، که وابسته به سرعت باد متغییر است.

همچنین این تله کابین دارای ۱۸ پایه است که بلندترین پایه‌ی آن پایه دهم در دره کیوارستان به ارتفاع ۳۳ متر و کوتاه‌ترین آن پایه هجدهم و آخرین پایه به ارتفاع چهار متر است.

تله کابین گنجنامه دارای ۳۵ کابین بوده که بر حسب شرایط آب و هوایی و تعداد مسافر متغییر بوده و امکان افزایش و یا کاهش آن وجود دارد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار