استاندار همدان با تأکید بر اینکه برای تداوم مسیر گردشگری سلامت، پتانسیل ویژه‌ای در استان وجود دارد، گفت: زمین بیمارستان هزار تختخوابی شهر همدان و بیمارستان چهارصد تحتخوابی شهر ملایر مشخص شده است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد پنجشنبه یکم شهریور ماه در آیین گرامیداشت روز پزشک در آرامگاه بوعلی‌سینا با تبریک ثبت جهانی هگمتانه به عموم مردم استان، اظهار کرد: همگرایی همه دستگاه‌ها باعث ایجاد این اتفاق مبارک شد و هگمتانه به ثبت جهانی رسید و یادگاری ارزشمندی از دولت سیزدهم برای استان به یادگار ماند.

وی تصریح کرد: یک هزار و چهارصد میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور شهید به استان محقق شد و پروژه‌های متعددی از این قِبَل به بهره‌برداری و افتتاح رسید که یکی از این پروژه‌های مهم و اثرگذار، بیمارستان کودکان اکباتان بود که جا دارد برای تلاش و همتی که در افتتاح این پروژه و دیگر پروژه‌های ارزشمند حوزه سلامت صورت گرفت از دکتر مجذوبی و تیم همراه ایشان تشکر کنم.

استاندار همدان همچنین با اشاره به کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۴ پروژه بهداشتی درمانی در سطح استان طی روز‌های آتی در ایام هفته دولت، بیان کرد: همدان با توجه به ظرفیت‌های بالای حوزه پزشکی مایه مباهات و افتخار است و پروژه‌ها و پتانسیل خوبی نیز در حوزه بهداشت و درمان فراهم آمده است. 

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه انتقال آب به استان در بحران کم‌آبی بسیار ارزشمند بود و امسال هیچکس کمبود آب احساس نکرد، خاطرنشان کرد: این اقدامات ارزشمند با همت مدیران و تلاش نمایندگان در این استان رقم خورده که اقدامات ارزشمندی است.

وی در ادامه افزود: به رییس جمهور و وزاریی که روز گذشته موفق به اخذ رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی شدند تبریک می‌گویم و امیدوارم توفیقات روزافزون در مسیر سربلندی ایران عزیز، نصیب دولتمردان و مردم ایران شود.

استاندار همدان یادآور شد: با تلاش دولت مردمی و شورای فرهنگ عمومی، ثبت روز همدان در تقویم ملی انجام شد و ثبت جهانی هگمتانه نیز فضای مناسبی برای تداوم فعالیت‌های گردشگری فراهم کرده که در بین ۱۹۰۰ اثر تاریخی، جایگاه هگمتانه بسیار ویژه است.
به گزارش ایسنا، امروز یکم شهریور ماه روز پزشک و روز همدان، مسئولان استان همدان و پزشکان به مقام ابوعلی‌سینا ادای احترام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.