فرماندار فهرج گفت: ۸۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۰۶ میلیارد تومان طی هفته دولت در فهرج به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین سعیدنیا در نشست خبری امروز پنجشنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۳ که با حضور معاون سیاسی، بخشداران نگین کویر و بخش مرکزی و خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دولت، شهید رجایی و باهنر و همچنین شهید رئیسی و همچنین تبریک هفته دولت به همه دولتمردان گفت: پیشاپیش اربعین حسینی را خدمت مردم شهرستان فهرج تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته با کمک رؤسای ادارت اتفاقات خوبی در شهرستان رقم خورده است، افزود: طی یک سال گذشته در بخش مرکزی ۱۶۸ میلیارد تومان و در بخش نگین کویر ۹۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دهیاری‌ها هزینه شده است. 

فرماندار فهرج بیان کرد: همچنین طی یک سال گذشته در شهر فهرج ۷۰ میلیارد تومان و در شهر دهنو اسلام آباد ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است. 

وی افزود: بعضی طرح‌ها در دهه فجر پارسال، برخی طرح‌ها در هفته دولت جاری و برخی طرح‌ها نیز در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

سعیدنیا گفت: پارسال میزان اعتبار محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی، ۱۲۴ میلیارد تومان بود که ۷۰ میلیارد تومان تخصیص داشتیم و بعضی طرح‌ها به سرانجام رسید و بعضی‌ طرح ها  هنوز باقی مانده‌اند و  در کمیته برنامه‌ریزی امسال مبلغ ۱۵۶ میلیارد  در نظر گرفتیم. 

 و ی با اشاره به اینکه در مجموع در هفته دولت، ۸۲ طرح با اعتبار ۳۰۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، در تشریح برنامه‌های هفته دولت امسال بیان کرد: امروز پنجشنبه غباروبی قبور مطهر شهدای شهرستان را یک روز قبل از هفته دولت انجام دادیم و فردا حضور مدیران را در نماز جمعه خواهیم داشت و گزارشی از عملکرد یک ساله دولت ارائه خواهم داد و در نماز جمعه فردا در میز خدمت پاسخگوی مردم هستیم. 

فرماندار فهرج اضافه کرد: در روز شنبه دیدار با خانواده  شهدا و  افتتاح چندین طرح را در بخش نگین کویر داریم و در روز یکشنبه حضور مدیران ادارات در پیاده‌روی جاماندگان اربعین و  دیدار‌هایی با خانواده‌های معظم شهدا  خواهیم داشت وعلاوه بر برپایی ایستگاه‌های صلواتی، خدمات سلامت در مسیر پیاده‌روی اربعین را انجام خواهیم داد.

وی افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدا،  ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان در سطح شهرستان به خصوص بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) با حضور پزشکان متخصص شهرستان را از جمله برنامه های روز دوشنبه دولتی های فهرج عنوان کرد. 

سعیدنیا  تجلیل از کارمندان نمونه ادارات، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها  را از برنامه های روز سه‌شنبه هفته دولت بیان کرد و افزود: در روز چهارشنبه تمامی رؤسا و کارمندان همه ادارات با حضور در بخش نگین کویر و دیدار چهره به چهره با مردم، مشکلات را از نزدیک رفع می کنند. همچنین مسابقات ورزشی متنوع را نیز طی این روز برگزار می شود. 

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها و حضور مدیران در روز پنجشنبه در بخش مرکزی افزود: در پایان جلسه جمع‌بندی و شورای اداری را برگزار می‌کنیم و گزارشی از عملکرد مدیران ادارات در شورای اداری ارائه می کنیم و از مدیران نمونه شهرستان تجلیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار