رئیس آتش نشانی زرند با اشاره به اینکه انفجار گاز خسارت میلیاردی به یک واحد مسکونی در زرند وارد کرد، گفت: یک نفر در پی این حادثه مصدوم شد.

مرتضی بخشی با اعلام اینکه حوالی ساعت ۱۶ و ۶دقیقه عصر امروز گزارشی مبنی بر یک انفجار گاز در خیابان علامه به  سازمان آتش نشانی زرند اعلام شد، گفت: به محض دریافت این گزارش تیم‌های ارزیابی و امدادونجات به محل اعزام شدند و اقدام به ایمن سازی محل کردند.

وی با اعلام اینکه متاسفانه رعایت نکردن نکات ایمنی در نصب شیلنگ گاز پکیج علت این حادثه می‌باشد، افزود: استفاده از نوار چسب برق برای محکم کردن این لوله و  نبود بست مناسب باعث خارج شدن شیلنگ از محل خود و نشست گاز شده است که به محض متصل شدن برق انفجار رخ داد و خسارت بسیار سنگینی بر جای گذاشته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به حجم بالای این انفجار اشاره و تصریح کرد: متاسفانه سقف این خانه، نور گیر، کلیه لوازم خانه، درها و سایر قسمت‌های خانه تخریب و این واحد مسکونی ۳۰۰ متر مربعی غیرقابل سکونت شده است. 

وی با اشاره به اینکه انفجار گاز به حدی بود که شیشه‌های ۶ واحد مسکونی همجوار فرو ریخت و رعب و وحشت همسایگان را در پی داشت، بیان داشت: مصدوم ۳۰ ساله این حادثه به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان کرمان منتقل شد‌. 

 بخشی از شهروندان خواست در هنگام نصب وسایل گاز سوز از امکانات استاندار استفاده کرده و تا حد امکان از کارشناسان ایمنی در زمینه نصب وسایل گاز سوز استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار