مدیران ارشد استان با حضور در گلزار شهدای کرمان و گلباران قبور مطهر شهیدان، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

صبح امروز اول شهریور ماه) و در آغاز برنامه‌های هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مدیران ارشد استان با حضور در گلزار شهدای کرمان و گلباران قبور مطهر شهیدان، بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم مدیران استانی با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و به مزار مطهر سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

دوم تا هشتم شهریور ماه به یاد و خاطر شهیدان «حمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر» به نام هفته دولت نامگذاری شده است. 

 همجنین در آستانه آغاز هفته دولت، مدیران شهرستان بم با حضور در گلزار شهدای این شهر و گلباران قبور مطهر شهیدان بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بم در این مراسم با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: این مدیران مردمی و خادم کشور و نظام بودند و الگوی شاخص برای همگان هستند.

حجت‌الاسلام علی آبادی افزود: اخلاق و تکریم ارباب رجوع باید در همه دستگاه‌ها اولویت مدیران و کارکنان باشد با بتوانند به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی اظهار کرد: راه شهیدان رجایی و باهنر، راه خدمتگزاری است و این نهضت ادامه دارد و ریشه انقلاب اسلامی از ایمان و احساسات پاک انقلابی مردم است.

برچسب ها: تجدید میثاق ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار