دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین خدمات خود را در ۳ حوزه اورژانس پیش بیمارستانی، بهداشت و درمان ارائه خواهد کرد. 

سید محمد صابری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دبیر کمیته خدمات بهداشتی و درمانی ستاد اربعین استان کرمان گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان، روز یکشنبه (۴ شهریور ماه) در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در مسیر کرمان - جوپار و شهر جوپار خدمات خود را در ۳ حوزه اورژانس پیش بیمارستانی، بهداشت و درمان ارائه خواهد کرد. 

وی افزود: با هدف ارائه تسهیلات و خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع)، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۷ دستگاه آمبولانس در مسیر پیاده‌روی کرمان به جوپار و همچنین شهر جوپار مستقر خواهند شد. 

 دبیر کمیته خدمات بهداشتی و درمانی ستاد اربعین استان کرمان همچنین از استقرار یک پست درمان اضطراری متشکل از پزشکان و پرستاران در شهر جوپار به منظور ارائه خدمات درمانی به زائران خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت مرکز خدمات جامع سلامت شهر جوپار در روز اربعین، از برنامه ریزی و سازماندهی چندین تیم بازرسی بهداشتی با هدف نظارت بر نحوه طبخ و توزیع مواد خوراکی و آشامیدنی در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار