فرمانده انتظامی بم گفت: طرح نظارت بر صنوف و شناسایی و پلمپ ۳۴ واحد صنفی متخلف طی مرداد ماه اجرا شد.

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکای اتاق اصناف به منظور پاسخگویی به دغدغه و مطالبات مردمی و برخورد با صنوف متخلف، طی یک ماه گذشته از ۱۱۸ واحد صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح جمعا تعداد ۳۴ واحد صنفی متخلف از جمله کافی شاپ و کافه رستوران، کارگاه‌های ضایعاتی، سوپر مارکت، مکانیکی و صافکاری بدلیل عدم رعایت ضوابط و قوانین صنفی و بی‌توجهی به تذکرات اداره نظارت بر اماکن عمومی، گرانفروشی و نداشتن پروانه کسب پلمب شدند.

فرمانده انتظامی بم با بیان اینکه یکی از نتایج مثبت این نظارت‌ها پلمب ۷ کارگاه ضایعاتی در سطح شهرستان بود گفت: یکی از عوامل افزایش جرائم و سرقت‌های خرد در سطح شهرستان که باعث نارضایتی شهروندان شده، وجود همین مالخران و کارگاه‌های ضایعاتی در حاشیه شهرستان و خرید و فروش اموال سرقتی است. 

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه تعدادی از این کافه رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها برای چندین بار به دلیل عرضه قلیان به افراد زیر ۱۸ سال، ایجاد پاتوق برای افراد دارای رفتار‌های ناهنجار و باز بودن در ساعات پایانی شب پلمب شدند، به خانواده‌ها توصیه کرد: در ایام تابستان بیشتر از قبل مراقب فرزندانشان باشند تا گردهمایی‌های دوستانه در اماکن نامناسب به پاتوق آن‌ها تبدیل نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار