معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:با توجه به اعزام حداکثری ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای این استان به مرز‌های غربی کشور از تاریخ یکم لغایت ۸ شهریور ماه امسال سرویس دهی به سایر خطوط و مقاصد، محدود و کلیه ناوگان به منظور جابجایی زائرین اربعین اختصاص خواهد. یافت.

تیمور باقری با اشاره به افزایش حجم تردد زائران اربعین به سمت پایانه‌های مرزی کشور اظهار داشت:با توجه به تقاضا در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای برای سفر‌های اربعین و لزوم اعزام حداکثری ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به مرز‌های غربی به منظور بازگشت زائرین، سرویس دهی به سایر خطوط و مقاصد از تاریخ یکم لغایت ۸ شهریور ماه، محدود و کلیه ناوگان به منظور جابجایی زائرین اربعین اختصاص خواهدیافت. 

وی ادامه داد: از مسافرین تقاضا می‌شود جهت انجام سفر در تاریخ‌های اعلام شده ازسایر مد‌های حمل و نقلی برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه نیرو‌های این اداره کل در مرز شلمچه مستقر هستند تا بازگشت زائرین را برنامه ریزی و مدیریت کنند از زائرین اربعین حسینی استان که از مرز شلمچه باز می‌گردند درخواست کرد از سکو‌هایی که برای هر استان در نظر گرفته شده و ناوگان حمل و نقل مسافری در این سکو‌ها مستقر هستند نسبت به برگشت اقدام نمایند.
لازم بذکر است از ۱۶ مرداد ماه تا کنون بیش از ۳ هزار زائر از استان سیستان و بلوچستان به مرز‌های شلمچه و مهران بوسیله ناوگان حمل و نقل مسافری استان جابجا شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار