امیرعلی اوسط گفت: همدلی شیعه و سنی در خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی در سیستان و بلوچستان، بویژه در مرز میرجاوه و زائر سرای امام رضا (ع) تجلی یافته و برای همگان ملموس است.

امیرعلی اوسط   مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از مواکب پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین حسینی در مرز میرجاوه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسوولان سیستان و بلوچستان خدمات‌رسانی به زائران پاکستانی اربعین حسینی را در قالب ستاد‌های مردمی با حضور دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مختلف از جمله آستان مقدس قدس امام رضا (ع) در زائرسرای زاهدان و مرز میرجاوه، خالصانه گرد هم آمدند و به زائران پاکستانی اربعین حسینی (ع) خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر شور، هیجان و عشق خاصی در مرز میرجاوه جریان دارد و همه از هر ارگانی چه بسیج، انتظامی، ارتش، طلاب و دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های انقلابی، ستاد بازسازی عتبات و عالیات، همه پای کار بوده و به زائران ابا عبدالله (ع) خدمات ارائه می‌کنند.

مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: شیعه و سنی، زن و مرد در کنار هم در مرز میرجاوه و زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان گرد هم آمده و در حال خدمت رسانی به زائران پاکستانی هستند و اینجا تجلی وحدت و همدلی برای همگان به نمایش گذاشته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار