فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان توقیف محموله‌های میلیاردی سوخت قاچاق در ۷۲ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان خبر داد.

 سردار محمدرضا اسحاقی بیان داشت؛ به دنبال افزایش قاچاق سوخت به صورت سازماندهی شده در سطح حوزه شهر‌های استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود؛ ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی حین گشت زنی و ایست و بازرسی در سطح محور‌های مواصلاتی استان طی چند عملیات موفق به شناسایی چندین محموله سوخت در ۷۲ ساعت گذشته شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد؛ در بازرسی از ۵ دستگاه خودرو سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور‌های مواصلاتی استان بیش ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره به ارزش بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال کشف گردید.

سردار "اسحاقی" با اشاره به شناسایی ۵ نفر متخلف و معرفی آنها به مرجع قضایی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باند‌های سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی کشور تاکید کرد.

 

برچسب ها: سوخت قاچاق ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار