مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از دوگانه سوز شدن رایگان یک میلیون و۴۶۴ هزار خودروی ناوگان مسافری و باربری خبر داد.

اجرای طرح دوگانه سوز شدنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید باقر نورالدینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر دوگانه سوز نمودن تعداد یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودروی عمومی ناوگان مسافری و باربری بصورت کاملا رایگان، این طرح در استان کرمان اجرایی شده است.

او با اشاره به اینکه این طرح محدودیت زمانی و تعدادی دارد، افزود: از مالکین ناوگان‌های باربری و مسافری عمومی درخواست میشود تا با مراجعه به سایت GCR.niopdc.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نورالدینی بیان داشت: این طرح را شرکت پخش به نمایندگی از شرکت ملی پالایش پخش باهمکاری پیمانکار‌های مجری، قراردادها را منعقد واجرایی کرده است.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه این طرح دوگانه سوز شدن رایگان از مدتی قبل آغاز شده است، هم استانی‌ها قبل از تکمیل شدن ظرفیت این طرح، هرچه سریع‌تر نسبت به این امر اقدام تا برای مرحله بعدی در صف انتظار نمانند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان عنوان کرد: این سهمیه برای کل کشور است و طرحی بسیار ارزنده و مفید در راستای استفاده سوخت پاک CNG هم برای محیط زیست وهم مقرون به صرفه بودن برای میزان هزینه‌ای است.

او افزود: مراجعه کنندگان پس از ثبت نام، باید منتطر تماس نماینگان این مجموعه بمانند تا برای مراحل بعدی اقدامات لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد طالبی زاده سردری
۱۱:۱۹ ۱۸ دی ۱۴۰۰
با سلام چند وقتیه میخام گاز سوز کنم ولی نمیشه
آخرین اخبار