معاون پشتیبانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: در صورت افزایش قیمت خودسرانه، قاطعانه با فرد خطاکننده برخورد خواهیم کرد.

ممنوعیت هرگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد مهدی‌نژاد معاون پشتیبانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری کرمان نداریم و آژانس‌ها پروانه‌های خود را هر چه سریعتر فعال کنند.
او با بیان این مطلب که آژانس‌ها و سرویس مدارس این هفته تعیین تکلیف می‌شوند، افزود: سوختی که به تاکسی‌ها داده خواهد شد برای آن‌ها کفایت می‌کند و با توجه به اینکه خودرو‌های تاکسی دوگانه سوز ۲۰۰ لیتر و تک سوز‌ها ۴۰۰ لیتر ماهانه شارژ می‌شوند، مشکلی در این خصوص برای تاکسی داران به وجود نخواهد آمد.
مهدی‌نژاد افزود: موضوع تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی جزو زیرمجموعه سازمان تاکسی‌رانی نیست و بحث نظارت آن‌ها برعهده تعزیرات حکومتی است، ضمن آنکه از طرف تاکسی‌های اینترنتی نیز اعلام شده که هیچ‌گونه افزایش کرایه‌ای را نخواهند داشت.
او با تاکید بر اینکه هیچ گونه افزایش کرایه‌ای را در پی افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت، تصریح کرد: اگر افزایش قیمتی خودسرانه انجام شود، قاطعانه با فرد خطاکننده برخورد خواهیم کرد.

مهدی‌نژاد بیان داشت: مردم نیز می‌توانند شکایات خود را به شماره‌های تلفن ۱۳۷ شهرداری، ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۷۹۸ و یا با تلفن رسیدگی به شکایات مردمی تاکسیرانی شهر کرمان به شماره ۳۳۳۴۲۲۱۴ اعلام کنند.
انتهای پیام/ب

نرخ کرایه تاکسی در کرمان افزایش ندارد

برچسب ها: حمل و نقل ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار