رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت طرح‌های توسعه‌ای عشایر اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

نوبخت اژدری گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های زیربنایی، عمرانی و آب و خاک بوده که با بهره‌برداری از آنها فرصت اشتغال برای ۲ هزار نفر به صورت مستقیم فراهم می‌آید.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اولویت توسعه استان را بخش کشاورزی اعلام و افزود: در روز‌های آینده و همزمان با هفته دولت ۲۷ طرح کشاورزی در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که عمده این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی اجرایی و عملیاتی شده است.
او تصریح کرد: در حوزه امور عشایری با ۷۰ میلیارد ریال طرح توسعه‌ای به بهره‌برداری می‌رسد و در حوزه آب و خاک نیز با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال، سه پروژه و اشتغال ۷۹۰ نفر آماده افتتاح شده است.
اژدری افزود: در گرامیداشت هفته دولت ۲ طرح در حوزه تولیدات دامی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۳ نفر آماده بهره‌برداری شده است.
او در ادامه گفت: ۱۵ طرح در بخش شهرک‌های کشاورزی در سطح استان اردبیل افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از این طرح‌ها فرصت اشتغال ۳۴۵ نفر با سرمایه‌گذاری بیش از پنج هزار و ۹۳۵ میلیارد ریال فراهم می‌آید.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: در حوزه صنایع کشاورزی نیز با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیارد ریال، ۲ طرح افتتاح می‌شود که اشتغال ۲۵ نفری را به همراه دارد.
اژدری به طرح‌های افتتاحی در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری اشاره کرد و گفت: با اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد ریال، چهار طرح در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری افتتاح خواهد شد که اشتغال ۷۱ نفر را به همراه خواهد داشت.
او بیان کرد: در گرامیداشت هفته دولت در سطح استان پروژه‌های افتتاحی عمدتا مربوط به مرغداری، واحد‌های گلخانه‌ای، پرورش دام و طیور، شبکه آبیاری کم‌فشار و آبیاری مدرن و طرح‌های زیربنایی آب و خاک است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: احداث پل عشایر، زهکشی و استخر ذخیره آب از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی است که با تلاش همکاران ما در مناطق مختلف استان آماده بهره‌برداری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار