رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۲۷ پروژه بخش کشاورزی استان در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

نوبخت اژدری گفت: این پروژه‌ها در حوزه آب و خاک، امور عشایر، دام و طیور، شرکت شهرک‌های کشاورزی، صنایع کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری اجرا شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: با افتتاح این پروژه‌ها، برای بیش از دو هزار نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغال فراهم می‌شود و یک هزار و ۸۰۳ نفر خانوار نیز از خدمات آنها بهره‌مند می‌شوند.
به گفته او، سه طرح حوزه آب و خاک با اعتبار ۷۶۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۷۹۰ نفر، یک طرح در حوزه امور عشایر با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، ۲ طرح در حوزه تولیدات دامی با اعتبار ۲ هزار و ۶۰۸ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۳۳ نفر، ۱۵ طرح در بخش شهرک‌های کشاورزی با اعتبار پنج هزار و ۹۳۵ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۳۴۵ نفر، ۲ طرح در حوزه صنایع کشاورزی با اعتبار ۶۱۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۲۵ نفر و نیز چهار طرح در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار ۱۱۸ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۷۱ نفر را از جمله طرح‌های آماده بهره برداری استان در هفته دولت اعلام کرد.
اژدری اظهار کرد: پروژه‌های آبخیزداری، مرغداری، واحد‌های گلخانه ای، پرورش دام (گاو و گوسفند)، شبکه آبیاری کم‌فشار و آبیاری مدرن، سردخانه، احداث پل عشایر، زهکشی و استخر ذخیره آب از جمله این پروژه‌ها به شمار می‌رود که در هفته دولت در سطح استان افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.