وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور فراخوان ۱۵ هزار نظامی ذخیره ارتش این رژیم را داده است.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بحبوبه تداوم نبرد‌ها در نوار غزه و احتمال بروز جنگ میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان دستور احضار ۱۵ هزار نیروی نظامی ذخیره بالای ۳۵ سال را صادر کرده است.

بر اساس این گزارش، این افراد پیش از این برای حضور در ارتش معاف شده بودند، اما پس از بررسی اوضاع جنگ، این افراد فراخوانده شدند.

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش‌تر نیز به بحران کاهش نیرو‌های نظامی در ارتش این رژیم همزمان با تداوم جنگ در نوار غزه اذعان کردند. همچنین فاش کرده بودند که فقط سه درصد از شهرک نشینان از ابتدای جنگ در یگان ذخیره خدمت کرده‌اند. رسانه‌های این رژیم به کاهش این روند اشاره کردند.

چهار ماه قبل ارتش اشغالگر به نظامیانی که باید از خدمت اجباری مرخص می‌شدند، اعلام کرد که باید چهار دیگر در خدمت نظام بمانند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داده بود که ارتش برای جلوگیری از خروج نیرو‌های خود ناتوان است و این موضوع، وضعیت نیروی انسانی آن را وخیم‌تر کرده است.

براساس این گزارش، در سال جاری میلادی، ۹۰۰ نظامی با درجه‌های سروان و سرگرد درخواست خروج از ارتش را کرده‌اند، در حالی که این عدد در سال‌های گذشته، ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر بوده است.

این شبکه صهیونیستی افزایش شدید درخواست‌ها برای کناره گیری از خدمت نظامی را نه تنها بحران ارتش، بلکه بحران رژیم اسرائیل نامید و اعلام کرد که این موضوع نگران کننده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار