رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بازداشت یک جوان صهیونیست با ادعای ارتباط با نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی ایران به منظور تشویق شهرک نشینان و نظامیان اسرائیلی به کودتای نظامی خبر می‌دهند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بازداشت یک جوان صهیونیست با ادعای ارتباط با نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی ایران در عمق سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند.

گفته می‌شود «عدن دبس»، جوان ۳۰ ساله صهیونیست مدیریت یک هسته اقدامات ضد امنیتی در فلسطین اشغالی را با هدایت و راهبری نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی ایران بر عهده داشته است.

فرد مزبور متهم است که با همکاری دستگاه‌های امنیتی ایران تابلو‌هایی حامل پیام تشویق به کودتای نظامی را با هدف ایجاد شکاف در میان شهرک نشینان صهیونیست پس از انتشار، در معابر عمومی شهر پتخ تیکواه آویزان کرده است.

دبس که ساکن شهر رمت گن است علاوه بر این به تبلیغ فعالیت‌های یک گروه تلگرامی تحت عنوان «ارتش خلق» متهم است که در آن سایر شهرک‌نشینان و نظامیان ارتش اسرائیل را تشویق به اجرای کودتا علیه کابینه رژیم صهیونیستی می‌کرده است.

اسرائیلی‌ها می‌گویند: این جوان صهیونیست در ازای فعالیت‌های چهار ماه اخیر خود با نهاد‌های امنیتی ایران، پاداش‌های مالی خود را از طریق رمزارز دریافت کرده است.

«شیراه نیر»، وکیل این جوان صهیونیست اتهامات مطرح شده از سوی نهاد‌های امنیتی اسرائیل علیه موکل خود را رد و بر بی گناهی وی تاکید کرد.

دستگیری این جوان صهیونیست در میان غفلت و عدم رصد دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و تنها زمانی میسر شد که مادر وی اقدام به تماس با نهاد‌های اطلاعاتی اسرائیل و معرفی فرزند خود کرده است تا بار دیگر ضعف و آسیب پذیری دستگاه‌های امنیتی این رژیم در مواجهه با اشراف اطلاعاتی محور مقاومت آشکار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار