معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و‌بلوچستان گفت: همزمان با آغاز طرح اربعین حسینی از ۱۶ مردادماه لغایت ۲۷مرداد ماه، ۲ هزار و ۵۸۱ نفر زائر در قالب ۷۱ سفر از این استان به مقاصد مرز شلمچه و مهران اعزام شدند.

 تیمور باقری اظهار داشت:از مجموع ۲ هزار و ۵۸۱ مسافر جابجا شده طی این مدت، ۲هزارو ۲۲۳ مسافر به مرز شلمچه و ۳۵۸ مسافر نیز به مرز مهران بوده است. 

وی افزود: از ۷۱ سفر صورت گرفته توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به پایانه‌های مرزی کشور، ۵۹ سفر به مرز شلمچه و ۱۲ سفر نیز به مقصد پایانه مرزی مهران بوده است. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:همچنین در این بازه‌ی زمانی ۲۳۶ مسافر پاکستانی در قالب ۶ سفر به پایانه مرزی چذابه جابجا شده اند.

باقری در پایان با بیان اینکه طی این مدت برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران، همه توان و ظرفیت حمل و نقل جاده‌ای استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا زائران با کمترین معطلی جابه جا شوندیادآورشد:نیرو‌های این اداره کل در پایانه مرزی شلمچه تا پایان اجرای طرح مستقر هستند و بازگشت زائرین را مدیریت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار