شهرستان‌های چابهار و دشتیاری نخستین مکان ورود زائران پاکستانی به خاک ایران هستند و سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار با برپایی ۱۲ موکب به زائران پاکستانی اربعین حسینی خدمات ویژه ارائه می‌کند و در کنار آن، شرکت نفت نیز در صدد است تا سوخت مورد نیاز در اسرع وقت تامین شود.

حمیرا ریگی مدیرعامل سازمان منطقه آزادچابهار اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار با برپایی ۱۲ موکب به زائران پاکستانی اربعین حسینی که از مرز ریمدان در جنوب استان سیستان و بلوچستان وارد خاک ایران می‌شوند، انواع خدمات مورد نیاز زائران از اسکان و پذیرایی تا صرافی و خدمات درمانی را ارائه می‌کند.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار نیز از آمادگی کامل این شرکت برای تامین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل بار مواکب اربعین در منطقه چابهار خبر داد.

حسین شمسایی افزود: به دلیل ارسال هر ساله حجم زیادی از اقلام مواکب اربعین از سوی محبین اهل بیت در جنوب استان سیستان و بلوچستان برای مواکب برپا شده در مسیر اربعین حسینی، با هماهنگی‌های لازم با ستاد بازسازی عتبات عالیات، سوخت مورد نیاز کامیون‌های حمل بار مواکب در جایگاه‌های تعیین شده در چابهار و همچنین شهرستان‌های دیگر جنوب استان تأمین و در اختیار خودرو‌های مذکور قرار می‌گیرد.

وی به لزوم خدمت‌رسانی به زائران حسینی (ع) تاکید کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم با ستاد عتبات عالیات و سایر سازمان‌های ذیربط برای ارائه خدمات مناسب به تمامی ارگان‌های دولتی و خصوصی به منظور تامین سوخت و سایر مواردی که در حوزه اختیارات این شرکت می‌باشد، انجام و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: برای حضور گسترده و پرشور زائران پاکستانی از طریق مرز زمینی ریمدان نیز تمامی امکانات بسیج و سوخت مورد نیاز برای خودرو‌های حامل این زوار نیز تامین شده و با تلاش شبانه روزی، بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار