مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آمادگی کامل برای تامین سوخت مورد نیاز خودرو‌های زوار اربعین خبر داد.

فریدون یاسمی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به تمهیداتی که برای تامین سوخت زوار اربعین اندیشیده شده، گفت : تمامی ۱۶۳ جایگاه سوخت استان شامل بنزین، گازوئیل و CNG برای این منظور آماده هستند.

وی ادامه داد: آماده باش جایگاه‌ها فقط محدود به مسیر بزرگراه کربلا نیست و تمهیدات لازم برای همه زواری که از مسیر‌های مختلف وارد استان شوند، اندیشیده شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه درباره تامین سوخت در محدوده مرز خسروی خاطرنشان کرد: در مسیر‌های منتهی به مرز خسروی سه جایگاه ثابت داریم و علاوه بر این چهار جایگاه سیار هم برای عرضه بنزین و گازوئیل در این منطقه در نظر گرفته شده است.

یاسمی با اشاره به تشدید نظارت بر نحوه عملکرد جایگاه‌های سوخت استان به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف در ارئه خدمات به زوار اربعین، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹۰۰ بار از جایگاه‌های سوخت استان بازدید به عمل آمده و این بازدید‌ها در ایام اربعین تشدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نظارت‌ها هم از نحوه ارائه خدمات و هم نازل‌های سوخت است، تاکید کرد: از جایگاه‌داران درخواست کرده ایم در این ایام به زیباسازی جایگاه سوخت و ارائه خدمات بهتر در آن توجه ویژه داشته باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.