معاون هماهنگی امور اقتصادی آذربایجان غربی گفت: با توجه به اهمیت مدیریت پخت، توزیع به موقع نان و رضایت‌مندی شهروندان، مجوز صدور پروانه برای فعالیت ۱۶۹ متقاضی نانوایی آزادپز در استان صادر شده است.

جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت مدیریت پخت، توزیع به موقع نان و رضایت‌مندی شهروندان مجوز صدور پروانه برای فعالیت ۱۶۹ متقاضی نانوایی آزادپز در استان صادر شده است.

وی افزود: برای کاهش صف‌ها و به صفر رساندن آن و جلوگیری از هدر رفت زمان شهروندان در تهیه نان مقرر شد تا صدور مجوز برای افراد متقاضی در دستور کار اتحادیه نانوایان قرارگیرد.

کرمی اظهار کرد: فعالیت واحد‌های نانوایی آزاد پز با ایجاد رقابت منجر به تولید نان با کیفیت می‌شوند و نان مرغب و خوب و با کمترین ضایعات به دست شهروندان می‌رسد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون هیچ مشکلی در زمینه تهیه و تولید آرد در استان وجود ندارد، گفت: از شش ماه قبل، درجه‌بندی کارخانه‌های تولید آرد در رأس برنامه‌های کارگروه گندم و آرد و نان استانی بود که امروز پس از بررسی‌ها و ارزیابی‌ها درجه‌بندی‌ها بررسی شد که روندی روبه رشد در ارتقای کیفیت تولید در کارخانه‌ها را شاهد هستیم.

کرمی افزود: بسیاری از واحد‌ها در سال‌های قبل در درجه‌های دو و سه قرار داشتند که امسال پس از شش ماه با رشد و تغییرات مطلوب اقدام به تولید آرد باکیفیت کرده‌اند و مقرر شد براساس درجه‌بندی، گندم در اختیار این صنف قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.