فرماندار اشنویه گفت: آزادگان بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی و گنجینه‌های گران‌بهای دفاع مقدس هستند.

سید علی ترابی فرماندار اشنویه در آیین تجلیل از آزادگان این شهرستان به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ضمن تبریک این روز و تسلیت فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: وظیفه امروز ملت ایران ارزش گذاشتن و ارج نهادن به رشادت‌های ایثارگران و صبر و بردباری اسرا و آزادگان است.

وی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس ویترینی از ایثار و فداکاری است و میراث داران این دوران یادگاران ماندگار جنگ هشت ساله تحمیلی هستند.

ترابی با اشاره به درس‌های پر افتخار و ماندگار عاشورا ادامه داد: اقتدار و ایستادگی امروز نظام اسلامی در مقابل دنیای استکبار، مدیون حماسه عاشورا و تلاش و مجاهدت ایثارگران است.

سرهنگ ولی‌زاده معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه هم در این مراسم گفت: همه ما مدیون خون شهدا و مجاهدت ایثارگران دوران دفاع مقدس هستیم و خدمت به آنان یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه آزادگان وارثان واقعی شهدا هستند، افزود: ایثار و از خود گذشتگی و صبر و مقاومت ایثارگران موجب شده امروز شاهد امنیت، اقتدار و شکوفایی انقلاب اسلامی باشیم.

در این مراسم تعدادی از آزادگان سرافراز شهرستان به بیان خاطرات دوران اسارت پرداخته و در پایان از ۲۳ آزاده شهرستان با اهدای لوح تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.