استاندار ایلام با بیان اینکه اربعین مظهر تمدن نوین اسلامی است، گفت: ۱۱۴هزار و ۳۸۰میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های اربعینی این استان در دولت سیزدهم هزینه شده است.

حسن بهرام‌نیا در جلسه ستاد اربعین استان با حضور ترکی معاون دادستان کل کشور و هیئت عالی قضایی استان، اظهار کرد: از این میزان اعتبار عملکرد حوزه راه و شهرسازی و شرکت زیرساخت به‌صورت مستند۴۳ هزار و ۱۵۰میلیارد ریال و عملکرد حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۴۶ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال بوده است.

استاندار ایلام عنوان کرد: در حوزه بهداشت یک هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال، در حوزه آب و فاضلاب یگ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال، در حوزه برق و نیرورسانی چهار هزار و ۷۰ میلیارد ریال، در حوزه شرکت گاز ۵۳۰ میلیارد ریال، در حوزه هلال احمر ۴۰۰ میلیارد ریال، در حوزه حمل و نقل هوایی ۵۰۰ میلیارد ریال، در حوزه ستاد اجرایی حضرت امام یک هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال و در حوزه عتبات عالیات ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بهرام‌نیا گفت: اربعین ۱۴۰۳ در همه حوزه‌ها متفاوت‌تر از همه اربعین‌های گذشته در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در حوزه راه‌های مواصلاتی، ساخت و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، تجهیز و تکمیل پارکینگ بزرگ اربعین و پایانه شهید رئیسی، پایش تصویری و هوشمندسازی، ساماندهی اتوبوسرانی و جانمایی مواکب، فعالیت‌های فرهنگی و قرارگاه رسانه‌ای و در تمام حوزه‌های زیرساختی اقدامات چشمگیری در استان انجام شده است.

استاندار ایلام عنوان کرد: اربعین برای استان ایلام یک نعمت است و با هزینه اعلام شده که در یک کتابچه به‌صورت مستند است امروز این استان توسط اربعین از بن‌بست خارج شده است.

وی بیان کرد: برای تونل کبیرکوه که به‌صورت موقت زیر بار ترافیک رفت، ظرف دو سال ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان برای تونل کبیرکوه هزینه شد.

برچسب ها: اربعین ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.