نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: راهپیمایی عظیم اربعین برکت و موهبتی بزرگ و فرصتی ارزنده برای محرومیت زدایی اقتصادی و فرهنگی از این استان است.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در آیین آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی در مهران اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌ها برای رفاه زائران اربعین منجر به توسعه استان می‌شود.

وی اظهار داشت:خداوند همه را فارغ از هر گرایش سیاسی، فکری و مذهبی به برکت اربعین زیر پرچم امام حسین (ع) جمع کرده و هر که در این خیمه گاه بزرگ در حال تلاش برای خدمت رسانی به امام حسین (ع) است.

وی افزود: انس و پیوند هرچه بیشتر امت اسلام با امام حسین (ع) روحیه حماسی و جهادی مردم را حفظ می‌کند و موجب غلبه مسلمانان بر دشمنان می‌شود ازین رو امروزه مقام معظم رهبری با تاسی از نهضت عاشورا و ایستادگی قاطع و محکم در برابر جبهه استکبار، دشمن را به استیصال و سردرگمی دچار کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تاکید کرد: رسانه‌ها نیز با وجود گرایش‌های فکری مختلف ولی اهداف واحدی را در جهت تعالی و اقتدار روزافزون ایران اسلامی دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: بحث فرهنگی اربعین و معرفت افزایی زائران باید امروزه به موضوع محوری رسالت اربعین در استان ایلام تبدیل شود.

وی به تردد زائران از مرز مهران اشاره و اضافه کرد: این امر بدون هیچ مشکل خاصی در حال انجام است و دیروز ۱۳۰ هزار نفر زائر از مرز مهران عبور کردند.

برچسب ها: اربعین ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.