معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از استقرار بیش از ۸۰ دستگاه خودپرداز در پایانه مرزی مهران، پایانه برکت، شهر مهران و مسیر‌های منتهی به مرز، خبر داد.

شهریار عباسی اظهار کرد: ارائه خدمات پولی و ارزی از مهمترین اقدامات انجام شده در مرز مهران است.

وی افزود: به منظور ارائه خدمت به زوار اربعین از بانک‌های استان خواسته شده است تا خدمات خود را در مهران و مسیر‌های اربعین در استان متمرکز کنند.

معاون استاندار ایلام تشریح کرد: شعبه‌های سیار و ثابت به صورت مداوم خدمات ارزی و پولی به زوار اربعین ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: شعبه اتوبوسی بانک سپه نیز به صورت سیار همراه با خودپرداز در مرز مهران مستقر است و خدمات ارزی و پولی به زوار ارائه می‌دهد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تشریح کرد: در بازگشت زوار نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و متناسب با میزان تردد‌ها و حجم زوار در پایانه برکت و مسیر‌های تردد زائران نیز خودپرداز‌های سیار مستقر خواهند شد.
عباسی اذعان کرد: بانک‌های استان در ایام اربعین باید در سه محور فعالیت‌های خود را انجام دهند که می‌توان به تامین ارز و پول مورد نیاز زوار، فعال کردن خودپرداز‌های سیار و ثابت و همچنین برپایی موکب‌هایی برای خدمات‌رسانی به زوار در حوزه خدمات رفاهی و فرهنگی در مرز مهران و مسیر‌های منتهی به مرز اشاره کرد.

وی در ادامه از فعال کردن خزانه معین در شهرستان مهران خبر داد و گفت: هر یک از بانک‌ها، شعب فعال خود را در مرز مهران و سایر مرز‌ها برای تامین ارز اربعین در ساعات مختلف شبانه روز تجهیز کنند.

برچسب ها: اربعین ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.