مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پرداخت بیش از ۲۱۰ میلیارد ریل تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

ناصر مرادی پویانی در آیین قرض نیکو و تجلیل از سپرده گذاران قرض الحسنه‌ای صندوق امداد ولایت ایلام، اظهار کرد: این میزان تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به بیش از یک هزار و ۲۶۰ نفر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از این میزان تسهیلات پرداخت شده ۱۶۵ میلیارد ریال در زمینه‌های حمایتی و مشکلات ضروری نیازمندان به حدود یک هزار نفر و حدود ۵۰ میلیارد ریال نیز در راستای اشتغال آفرینی به ۲۶۰ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان علاوه بر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از طریق تعامل و هم افزایی با بانک‌های قرض الحسنه مهر و رسالت نیز در دستور کار این نهاد بوده که در این زمینه در پنج سال گذشته بیش از یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال به بیش از ۱۰ هزار نفر پرداخت شده است.

مرادی پویانی با عنوان اینکه سپرده‌های مردمی نقش مهمی در افزایش میزان و تعداد تسهیلات پرداختی این نهاد به قشر نیازمند دارد، تصریح کرد: هم اکنون حدود ۹۱ هزار و ۶۰۰ نفر در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان دارای سپرده هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.