استاندار ایلام با بیان اینکه عملکرد بانک‌های استان در حوزه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری رضایت بخش است، گفت: بانک‌ها در پرداخت این تسهیلات به متقاضیان تعلل نکنند.

حسن بهرام‌نیا در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان ایلام، اظهار کرد: مجموعه بانک‌های استان در اربعین امسال با تمام توان و ظرفیت در راستای ارائه خدمات بانکی، ارزی و پولی به زوار و همچنین خدمتگذاری به زوار در زائران اربعین پای کار بوده و در دایر کردن موکب در مرز مهران و هم ارائه خدمات بانکی تمام‌وقت، خدمات شایسته‌ای را به زوار عتبات عالیات ارائه کرده و در این امر پیشگام بودند.

وی با اشاره به گزارش مدیران بانک‌های استان در این جلسه، یادآور شد: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی بانک‌های استان، در سال گذشته تعداد ۶‌هزار و ۶۳۰ فقره وام ازدواج با مبلغ ۱۴ هزار و ۳۴۱ میلیارد ریال و در بحث وام فرزندآوری هم ۶ هزار و ۶۴۲ فقره وام با مبلغ سه هزار و ۹۳۶ میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه بر این اساس استان ایلام در این ۲ حوزه در سال ۱۴۰۲ جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داده است، ابراز کرد: در سال ۱۴۰۳ نیز، تعداد ۲ هزار و ۱۷۸ فقره وام ازدواج با مبلغ هشت هزار میلیارد ریال و در بحث فرزندآوری هم ۲ هزار و ۱۰۴ فقره وام با مبلغ یک هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه استان ایلام همچنین در سال ۱۴۰۳ (پنج ماه نخست سال) در هر ۲ بخش جایگاه نخست کشور را حفظ کرده است، گفت: در مجموع استان ایلام به همراه استان تهران در حوزه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری مقام اول کشور را کسب کردند و از ابتدای امسال تا کنون جزو استان‌های اول در این زمینه در کشور به شمار می‌رود.

برچسب ها: بانک ها ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.