جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از برگزاری بیش از ۸۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداش هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

سردار قدرت الله کریمیان در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، با اشاره به برگزاری این تعداد برنامه در استان در هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های استان استان برای برگزاری باشکوه این هفته، همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های کیفی با محوریت مردم و در راستای تبیین فرهنگ دفاع مقدس، یادآور شد: دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری اردو‌های راهیان نور، یادواره شهدا، جشنواره‌های ورزشی بومی محلی، آیین آبروی محله افتخار کوچه‌ها، برگزاری نشست‌های بصیرتی، پیاده‌روی خانوادگی، محافل انس با قرآن، شب‌های شعر و خاطره و گردهمایی بزرگ بسیجیان از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با تاکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های آن در جامعه اشاعه پیدا کند، ابراز کرد: دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان شجاع و دلیر حاضر در جنگ تحمیلی نقطه شروع توانمندی و توسعه کشور بود و هم اکنون نیز عاملی برای اثبات توان و قدرت ایران در سطح منطقه و جهان است.

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.