معاون دادستان کل کشور گفت: نمایندگان دادسراها در همه پایانه های محل تردد زائران استقرار دارند تا به صورت ویژه به موضوعات مربوط به اربعین را به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار دهند.

غلام عباس ترکی روز پنجشنبه با حضور در نقطه صفر مرزی مهران در گفت و گو با خبرنگاران حاضر در پایانه مرزی شهید سلیمانی اظهار کرد: زائران برای پیشگیری از هرگونه مشکلی قبل از عزیمت به سمت عراق نسبت به موارد ممنوعه در این کشور از جمله اقلام دارویی اطلاعات کامل داشته باشند.

وی افزود: تاکنون هیچ مورد امنیتی یا قضایی خاصی در مرزهای محل تردد زائران مشاهده نشده است و زیرساخت های خدمات رسانی به زائران فراهم و توسعه یافته است.

ترکی با بیان اینکه طی بازدیدی که از مرزهای خروجی کشور با عراق انجام شد، خوشبختانه مشکل خاصی در روند خدمات‌رسانی‌ها وجود ندارد، یادآور شد: ارائه خدمات و توسعه زیرساخت های اربعین در مرز مهران، رضایت مندی زائران را در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه روند خدمات‌رسانی مطلوب است و زمان خروج از زائران به کمتر از چهار ثانیه کاهش‌یافته است، بیان کرد: دستگاه قضا با استقرار قاضی کشیک و هم افزایی با نیروی انتطامی موانع و روند تردد زائران را پیگیری می کنند.

معاون دادستان کشور گفت: با اقدامات انجام شده در صورت بروز مشکل در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم انجام خواهد شد.

برچسب ها: اربعین ، مرزها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.