خالد قدومی گفت: روابط با رژیم صهیونیستی نه به نفع منطقه و نه به نفع جهان است؛ این رژیم باید بایکوت شود، زیرا اصلا ارتباطی با منطقه ما ندارد.

خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره برخی کشور‌هایی که در پی ارتباط با رژیم اشغالگر قدس هستند، بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی پیامی برای تمام انسانیت ارسال کرد مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی اهل مذاکره نیست. امروز رژیم صهیونیستی به دنبال ترور نخست‌وزیر فلسطین در دولت خودگردان است. دولت خودگردانی که به دنبال مذاکرات بود. امروز با اقدامات این رژیم، مذاکرات به تاریخ پیوسته است و نمی‌شود با کسی مذاکره کرد که به دنبال ترور شما است.

وی ادامه داد: روابط با رژیم صهیونیستی نه به نفع منطقه و نه به نفع جهان است. این رژیم باید بایکوت شود، زیرا اصلا ارتباطی با منطقه ما ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
پس کِی می خواهید به اسرائیل حمله کنید ؟؟؟
مردم دیگه طاقت شان تمام شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
توبرو بجنگ به جای اینکه بیای پیام بنویسی اصلا چرا اینجایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
به زودی نابودی تمام إسرائيلهای آدم نما و تمام صهیونیستهای جهان و تمام موشهای کثیف فاضلاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
عملیات طوفان الاقصی پیامی برای تمام انسانیت ارسال کرد مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی اهل مذاکره نیست. جمله خیلی سنگینه شبانه رفتی بیش از هزار نفر رو کشتی و چند صد نفر رو به گروگان گرفتی اونوقت انسانیت باید فکر کنه که رژیم صهیونیستی اهل مذاکره نیست؟ منطق یک گروگانگیر
Italy
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
برو بایکوتش کن..تهران چی کار میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
کسی که طرف مذاکره اش{ شهید اسماعیل هنیه } را ترور میکنه را باید ترور کرد . این هم از عجایب روز گار اخر الزمان است طرف مذاکره شان را ترور میکنند . ترور جواب ترور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
به ما چه
آخرین اخبار