علی باقری درباره رویکرد جریان مقاومت پس از شهادت اسماعیل هنیه نکاتی را بیان کرد.

علی باقری سرپرست وزارت خارجه درباره رویکرد جریان مقاومت پس از شهید هنیه بیان کرد: زمانی که آمریکا شهید سلیمانی را ترور کرد شاهد بودیم که راه، رویکرد و منش این شهید بزرگوار هم در ایران و هم در دنیا بارورتر و پررنگ‌تر شد. این اتفاق درباره شهید هنیه هم رخ خواهد داد.

وی افزود: این واقعیت است که دشمنان ما شاید بتوانند با توطئه و جنایت، رهبران مقاومت را به شهادت برسانند اما راه و هدف آنها و باورهایی که در ذهن مردم ایجاد شده است را نه تنها نمی‌توانند از بین ببرند بلکه این هدف تقویت خواهد شد. 

وی ادامه داد: در حقیقت مقاومت ریشه در باورهای مردم دارد و یک امر تصنعی و یک پدیده خارجی نیست بلکه متکی به خواست و باور مردم است؛ لذا هرچقدر که فشار آمریکا و غرب در این سالها بر جریان مقاومت بیشتر شده است اما همچنان شاهدیم که مقاومت تقویت شده است. تا جایی که شاهدیم بعد از عملیات طوفان الاقصی جریان مقاومت به جهان مقاومت تبدیل شده است و این ثمرات خون های عزیز و پاک شهداست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
بله همین طوفان الاقصی بهانه ای شده برای کشتار افراد بی گناه. شما هم که در روزهای اول طوفان الاقصی شیرینی پخش کردید و حمایت کردید در این کشتار سهیم هستید.
Iran (Islamic Republic of)
سازمان ملل ناتوان وعاجز باید برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی و هم آمریکا و انگلیس در غزه اقدام فوری کند
۱۰:۵۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
سازمان ملل ناتوان وعاجز باید برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی و هم آمریکا و انگلیس در غزه اقدام فوری کند
آخرین اخبار