بیگدلی گفت: آقای مومنی انسانی بسیار مثبت، مومن و کاربلد است و باید بدون حب‌و‌بغض‌های سیاسی براساس منطق و عقلانیت تصمیم بگیریم.

احمد بیگدلی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت‌های این کمیسیون در بررسی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: بدون تردید خط قرمز ما قانون جهش تولید مسکن است، چون بسیار مهم است و امروز فضای کشور ما از این جهت ملتهب است، چون به وعده‌هایی که داده شده عمل نشده است لذا حتما وزیر جدید هر کس که باشد باید در این خصوص برنامه مشخص و راهکار مناسب بدهد چراکه امروز در حوزه زمین مشکل داریم و از این جهت باید تامین شود و ساخت مسکن شتاب بییشتری بگیرد.

وی درباره وزیر پیشنهادی کشور بیان کرد: آقای مومنی انسانی بسیار مثبت، مومن و کاربلد است، اما در حوزه وزارت کشور از حیث برنامه، کار و سوابقش را باید بررسی کنیم و بدون حب‌و‌بغض‌های سیاسی براساس منطق و عقلانیت تصمیم بگیریم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره وزیر پیشنهادی کار اظهار کرد: به‌عنوان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام می‌کنم یکی از اولین سوالات ما بحث یکسانسازی حقوق است و مباحث مربوط به حقوق کارگران، تعامل کارفرمایان و کارگران و حداقل حقوق‌ها، بحث بیمه تامین اجتماعی و بهره وری در صندوق‌های بازنشستگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
وزرا همشون خودی و نام اشناهاست الکی وقت مجلس و مردم رو نگیرید سریع بچسبن بکار ببینیم آقای رئیس جمهور که قول نتیجه دادن...انشالله در عمل قضاوت کنیم. ولی کابینه...
آخرین اخبار