نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تامین زیرساخت‌ها برای مرز ریمدان و ورود زائران اربعین ضروری است و مسوولان در بحث حمل و نقل، ساخت جاده دسترسی مناسب و مکان‌های استقرار و اردوگاه‌های مختلف تامین شود تا هم زائران و هم مردم منتفع شوند.

آیت‌الله مصطفی محامی  در جلسه شورای اداری منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: فرصت‌های ما برای خدمت بسیار کوتاه است بنابراین باید تمام توانمان را برای برطرف کردن مشکلات مردم بکار گیریم.

وی افزود: مناطق آزاد در کشور از موفقیت‌های زیادی برخوردار نبوده‌اند در حالیکه در کشور‌های همجوار مناطق آزاد خیلی موفق بوده‌اند و ما باید از آنها الگوبرداری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای مناطق آزاد اهداف بلندی ترسیم شده و مدیران در سنجش کار خود خروجی خوبی داشته باشند که در راستای توسعه و آبادانی منطقه باشد و مردم از کار‌ها منتفع شوند.

وی ادامه داد: مدیران منطقه آزاد چابهار هر سال جابجا می‌شوند بطوریکه در چند سال اخیر با سه مدیرعامل یک جلسه داشتیم و سری بعد که آمدیم با مدیر دیگر و این جابجایی ادامه دارد توصیه می‌شود، چون فرصت‌ها کم هستند برای خدمت به مردم نهایت تلاش و کوشش خود را بکار گیرند.

آیت الله محامی تصریح کرد: مناطق آزاد در ایجاد اشتغال و تولید زمینه سازی کنند تا در اجرا هم موفق باشند و بتوانند با درآمدزایی موجب توسعه شوند.

وی بیان کرد: با تغییر دولت شاهد تغییر مدیران هستیم و تا آشنایی مدیر جدید ۶ ماه طول می‌کشد تا محیط کار آشنا شود.

 نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان با مولوی عبدالرحمان ملازهی امام جمعه اهل سنت شهرستان چابهار دیدار و به گفتگو پرداخت.

تامین زیرساخت‌ها برای ورود زائران اربعین حسینی در چابهار و دشتیاری ضروری است

آیت‌الله مصطفی محامی با حضور در منزل مولوی عبدالرحمان چابهاری امام جمعه اهل سنت شهرستان چابهار که از سفر معنوی حج تمتع بازگشته است، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به درگاه الهی برای سلامتی و بهروزی وی دعا کرد.

امام جمعه زاهدان در رابطه با مسائل مختلفی از جمله تدوین کتاب آموزشی احکام ذبح شرعی از دیدگاه فقه حنفی و نیز تنظیم مقررات بانکی بر اساس فقه حنفی به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

همچنین نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان از محل اسکان زوار پاکستانی اربعین حسینی در محل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار بازدید کرد. وی در این بازدید از نزدیک در جریان نحوه ورود زوار و خدمات قابل ارائه به آن‌ها قرار گرفت.

امام جمعه زاهدان در ادامه به مسوولان، دست‌اندرکاران و خادمین جهت خدمات‌دهی به زائران خداقوت گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار