روحانی گفت: جهت خدمات‌رسانی شایسته به زوار حسینی، خادمان شهرداری و نیرو‌های جهادی در ۳ نقطه پرجمعیت در شهر کربلا مستقر و آماده خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع) شدند.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶تهران و جانشین قرارگاه شهر کربلا گفت: با هماهنگی انجام شده، همه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی لازم در ۳ نقطه از شهر کربلا شامل صحن عقیله بنی هاشم (ع)، خیابان قزوینیه و یک محل دیگر مستقر شده و همچنین بیش از ۲۹۰ نفر نیروی انسانی شامل خادمان شهرداری و گروه‌های جهادی در شهر کربلا آماده خدمات‌رسانی به زائران طریق الحسین (ع) هستند.

مسئول قرارگاه کربلا، اضافه کرد: شهرداری پهنه مرکزی تهران، با برپایی ۳ موکب با عنوان محبان الرضا (ع) درنقاط پر رفت و آمد شهر کربلا اقلام و بسته‌های مختلفی را بین زائران حرم امام حسین (ع) توزیع می‌کنند از بطری‌های آب معدنی تا سایر اجناس مورد نیاز.

شهردار منطقه۶ با بیان اینکه به منظور استقرار مواکب و محل اسکان خادمان شهرداری و نیرو‌های جهادی، عملیات پاکسازی و آماده‌سازی محدوده تعیین شده با استفاده از امکانات و تجهیزات اجرایی شده. تصریح کرد:علاوه بر اینها، تهیه و دریافت کلیه اقلام مورد نیاز جهت نظافت و جمع‌آوری زباله در مسیر حرکت زوار حسینی توسط نیرو‌های اعزامی خدمات شهری و طبق شیفت‌های کاری تعیین شده نیز انجام شده است.

برچسب ها: کربلا ، استقرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار