عضو شورای شهر تهران با اشاره به سقوط جرثقیل آتش نشانی در شب گذشته، گفت: آیا استفاده از تجهیزات آتش نشانی برای اقدامات عمرانی صحیح است؟

مهدی اقراریان در دویست و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مدال آوری ورزشکاران کشور در المپیک گفت: باید از آقایان هادی ساعی و علیرضا دبیر دو همکار سابق شورا که هدایت دو فدارسیون را بر عهده دارند، تقدیر کرد. حسن اتفاق زیبا این است که هر دو نفر اهل شهر ری هستند که باید در حوزه ورزش توجه جدی به ری داشته باشیم.

وی با اشاره به سقوط جرثقیل آتش نشانی در شب گذشته افزود: یکی از تجهیزات آتش نشانی به منظور جابجایی ژنراتور در کنار ساختمان معاونت فنی و عمرانی به کار گرفته می‌شود که سقوط می‌کند. دو موضوع پیش می‌آید که آیا استفاده از تجهیزات آتش نشانی برای اقدامات عمرانی صحیح است یا خیر؟ و در مورد دوم امکانات و نیرو‌های انسانی است که باید برای عملیات استفاده شود، در چنین مواردی استفاده می‌شوند و آسیب می‌بینند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در ۱۹ تیر امسال تذکری دادم که هنوز پاسخ تذکر من بعد از یک ماه داده نشده است، تأکید کرد: آقای زاکانی مدعی شده که ۱۳ میلیارد یورو تفاهم نامه منعقد کرده و قطعا این تفاهم نامه‌ها مربوط به شهرداری است و ما درخواست کردیم در اختیار اعضا قرار بگیرد تا بدانیم چه محتوایی دارد.

وی افزود: دو میلیارد یورو هم که برای قرارداد چین مطرح شده، محقق نشده و تنها بخشی از آن وارد تفاهم شده است. اینکه آقای زاکانی گفته من ضمانت نامه دارم باید این ضمانت نامه‌ها را به شورای شهر ارائه دهد تا بدانیم دلایل کافی برای مسائلی که مطرح می‌کند، دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار