سامانه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اتوبوسرانی تهران راه‌اندازی شد.

 روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد که در راستای هوشمندسازی خدمات ناوگان اتوبوسرانی و به منظور بهبود کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان، شرکت واحد با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نسبت به راه‌اندازی مرکز تماس و پاسخگویی پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اقدام کرده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، بر این اساس شهروندان می‌توانند برای طرح پیشنهادات و شکایات خود در حوزه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک با شماره ۱۸۰۰ داخلی ۵ تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها: کارت بلیت ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار