دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: دستگاه قضا با کسانی که به هر نحو و در هر پوششی اقدام به تولید و توزیع مشروبات الکلی کنند، با جدیت و قاطعیت برخورد قانونی می کند. 

 فیاضی فر دادستان عمومی و انقلاب خاتم گفت: خط قرمز دستگاه قضایی برخورد با مخلان امنیت، آرامش و سلامت مردم است و با کسانی که به هر نحو و در هر پوششی اقدام به تولید و توزیع مشروبات الکلی و یا هر گونه مواد مخدر کنند، با جدیت و قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد. 

وی افزود: مردم نسبت به تغییرات منفی شهر و محیط زندگی خود حساسیت داشته باشند و گزارش فعالیت‌های مجرمانه را به کلانتری، دفتر دادستانی و یا از طریق شماره‌های ۱۱۰، ۱۱۳ و یا ۱۱۴ با اطمینان از محرمانه بودن هویت خود، اعلام کنند.

 این نکته را نباید فراموش کرد که مشروبات الکلی و موادمخدر، مستقیما تاثیر منفی و مخرب بر سلامت مصرف کنندگان و کانون خانواده خواهد داشت و می‌تواند زمینه ساز بسیاری از حوادث منجر به فوت و آسیب‌های جانی ترافیکی و نزاع‌های دسته جمعی باشد.

 همچنین مصرف مشروبات می‌تواند عوارض جبران ناپذیری از جمله، از دست دادن کلیه ها، نابینایی حتی خطر مرگ را به دنبال داشته باشد که این موضوع نیز ضرورت نظارت بیشتر والدین بر فرزندان در رفت و آمد‌های شبانه و بلندمدت با دوستان و تغییرات رفتاری آنان را بیش از پیش یادآور می‌سازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار