در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق از ۲۲ خبرنگار افتخاریِ فعال در خبرگزاری بسیج تجلیل کرد.

سرهنگ نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در جمع خبرنگاران فعال حوزه بسیج گفت: رهبر معظم انقلاب در زمینه خبرنگاری چند توصیه دارند و بحث اول نوشتن خبر و ظرافت‌های خبری است که می‌فرمایند نوشتن یک هنر است و ظرافت‌های ادبی باید در آن رعایت شود.

او افزود: در مبحث بعد می‌گویند خبر باید به گونه‌ای نوشته شود که همه آن را متوجه شوند و این توصیه‌ها همه به این دلیل است که اهمیت خبر بسیار زیاد است و ملت‌ها به دنبال اخبار نو و تازه هستند. 

نصیری بیان کرد: مطالب و سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب را انتشار دهید در هر بستری که دارید چراکه وظایف و اولویت‌های ما برجسته کردن صحبت‌های رهبر معظم انقلاب و رهنمود‌های ایشان در هر موضوعی است.

او تصریح کرد: تبلیغات برضد بسیج و سپاه زیاد است و ما باید این‌ها را خنثی، مردم را آگاه و تمامی فعالیت‌های بسیج و سپاه را خبری کنیم تا همه اطلاع یابند؛ به ویژه فعالیت‌های فرهنگی و اعتقادی که کمتر بیان می‌شود. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: ما سرباز نظام هستیم و هرکس باید در جایگاه خود، نیرو تربیت کند و شما باید در هر عرصه‌ای حضور فعال داشته باشید و چند نفر راهم همراه خود کنید. 

گفتنی است تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه بسیج در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بافق صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار